niedziela, 29 października 2017

Pożegnanie i małe co nieco na osłodę

Witaj Drogi Czytelniku!

   Po blisko dwóch latach nieobecności w polskiej mangowej blogosferze klikam ponownie w klawiaturę, by napisać Ci coś, co zapewne już przeczuwałeś. Otóż definitywnie kończę moją przygodę z blogosferą. Moja decyzja wynika zarówno z braku czasu jak i po prostu stopniowego odejścia od czytania aż tak dużej ilości mang jak wcześniej. O ile dwa lata temu planowałam powrócić do pisania, to na chwilę obecną nie widzę realnie mojej przyszłości w tym fantastycznym i wciągającym kręgu.

   Niemniej nie próżnowałam w trakcie tych dwóch lat, kiedy mój internetowy kącik powoli zanikał w pamięci czytelników. W różnym okresie czasowym napisałam 5 recenzji, które przez najbliższy tydzień będę publikować. W końcu zawsze istnieje prawdopodobieństwo, iż jedna z nich zainteresuje Ciebie do tego stopnia, mój Drogi Czytelniku, że sam zdecydujesz się sięgnąć po pierwowzór, czyli mangę. Do czego oczywiście zachęcam ;)

  Na koniec dziękuję za każde osobne wejście podczas mojej nieobecności. To właśnie dzięki Tobie, Anonimowy Czytelniku, ten kącik nie zarósł zapomniany mchem.  Z  głębi serducha dziękuję także Tobie, Myszo, za Twoje przypominające komentarze. To naprawdę było miłe i motywujące, koleżanko ;)

   Grazie mille za zdobyte doświadczenie, przeżycia i niezastąpioną wymianę zdań. Wszystkiego dobrego! Kto wie, a nuż spotkamy się w realnym świecie, tak jak to często zdarza się bohaterom naszych lubianych mang :P



Arigato gozaimasu!



6 komentarzy:

  1. Wielka szkoda. Ale życzę powodzenia w nie-blogowym życiu, a jeśli zechcesz kiedyś do nas wrócić - zapraszamy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie, Kwadraciku! Niech moc będzie z Tobą! :D

      Usuń
  2. aaaw, zawsze było miło cię czytać~~ Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w pisaniu Twojego bloga oraz weny twórczej do rysowania, która umożliwi należyty Ci sukces ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...